6 جنبه مهم در انتخاب قالب وردپرس قبل از طراحی وب سایت

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 75
    کل نظرات کل نظرات : 6
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 49
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 16
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 872
    بازدید ماه بازدید ماه : 9574
    بازدید سال بازدید سال : 51017
    بازدید کلی بازدید کلی : 269183

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.144.172.115
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تیتر ناب و آدرس titrnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

6 جنبه مهم در انتخاب قالب وردپرس قبل از طراحی وب سایت

 طبق تحقیقات و بررسی ها، 34 درصد از وب سایت های دنیا با پلتفرم وردپرس راه اندازی شده اند. توسعه دهندگان وردپرس با طراحی انواع تم های وردپرس به صورت دمو نظر بسیاری از کاربران را به این پلتفرم جلب می کنند. ایجاد یک وب سایت و طراحی آن در یک ساعت برای همه کاربران هیجان انگیز است.

تاکنون 11000 قالب آماده وردپرس با چیدمان های مختلف در فضاهای کاری مختلف طراحی و در اختیار کاربران آنلاین قرار گرفته است. منابع معتبر زیادی در اینترنت وجود دارد که کاربران می توانند تم های رایگان و پولی وردپرس را از آنها دریافت کنند.

یکی از مواردی که کاربران در تهیه قالب وردپرس به آن توجه می کنند جذابیت بصری پوسته وردپرس است. زیبایی طراحی وب سایت شما یکی از مهم ترین عوامل در افزایش تعداد بازدیدکنندگان و رضایت کاربران است. اما ناگفته نماند که ویژگی های فنی پوسته وردپرس مهمتر از طراحی آن است و در هنگام تهیه آن بهتر است تمام ویژگی های مهم در قالب انتخابی وجود داشته باشد.

در این مقاله توسط آژانس نوآوری Rossum به معرفی و بررسی ویژگی های کلیدی قالب های وردپرس می پردازیم. ما به شما اطمینان می دهیم که پس از مطالعه این مقاله می توانید بهترین موضوع را برای سایت خود انتخاب کنید. بنابراین از شما دعوت می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

پاسخ؛ مهمترین ویژگی قالب های وردپرس ژاکت

طراحی ریسپانسیو یکی از مهم ترین ویژگی های وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است. در سال 2013 با گسترش گوشی های هوشمند و تبلت ها و همچنین محبوبیت جستجوهای اینترنتی در این دستگاه ها، پاسخ گویی به اولین ویژگی مهم قالب وردپرس تبدیل شد.

قبل از سال 2013، طراحان سایت طراحی و محتوای سایت را بر اساس اندازه مانیتور کامپیوتر و لپ تاپ اعمال می کردند. بنابراین نمایش سایت بر روی صفحه نمایش بسیار عالی و بدون نقص بود. اما با ظهور گوشی های هوشمند و تبلت ها، مشاهده سایت ها در این دستگاه ها با مشکلات زیادی از جمله سردرگمی طراحی و محتوا مواجه شده است.

برای حل این مشکل، توسعه دهندگان یک ویژگی واکنش گرا به قالب های وردپرس اضافه کرده اند. با افزودن این قابلیت به قالب وردپرس می توان انواع مختلف صفحات را به خوبی در گوشی های موبایل و تبلت ها نمایش داد. بنابراین، امروزه می توانید به راحتی بدون ایجاد مزاحمت، صفحات مختلف را با ترتیب مناسب در دستگاه های هوشمند مشاهده کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو در وردپرس

بهینه سازی موتور جستجو یکی دیگر از جنبه های مهم در انتخاب قالب وردپرس است. در واقع بعد از طراحی و پیاده سازی یک وب سایت، قدم مهم بعدی بهینه سازی آن است. بدون رعایت اصول و قوانین سئو نمی توان در نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل رتبه خوبی کسب کرد. به همین دلیل، توسعه دهندگان با در نظر گرفتن این موضوع از تم های وردپرس استفاده می کنند.

خوشبختانه خوانایی متون، URL ها و لینک ها در اکثر موضوعات به خوبی پیاده سازی شده است، بنابراین دارای ساختار مناسبی برای بهینه سازی موتورهای جستجو است. همچنین افزونه Yoest Seo برای تمامی فرمت ها به راحتی نصب می شود و گزینه های زیادی برای سئو در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین اگر می‌خواهید در گوگل رتبه اول را کسب کنید، یک قالب بهینه دریافت کنید.

پشتیبانی از شبکه های اجتماعی، جالب ترین ویژگی قالب آماده وردپرس



امروزه اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و اینستاگرام یکی از مهم ترین گزینه ها برای بازاریابی کسب و کار آنلاین است. به همین دلیل سیستم تمامی سایت ها باید از انواع شبکه های اجتماعی پشتیبانی کند.

اهمیت این موضوع نیز تیم توسعه را مجبور به پیاده سازی شبکه های اجتماعی در موضوع سایت کرد. بد نیست بدانید که قالب های حرفه ای وردپرس این قابلیت را بدون افزودن افزونه دارند. ارتباط دو طرفه بین شبکه های اجتماعی و سایت باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش درآمد می شود.

به روز رسانی خودکار توسط تیم توسعه قالب وردپرس

یک قالب وردپرس خوب و حرفه ای قطعا یک تیم با تجربه از توسعه دهندگان خواهد داشت. یک قالب وردپرس یک مدل حرفه ای در نظر گرفته می شود اگر کد به طور مداوم بهبود یابد تا ویژگی های بیشتری در اختیار طراحان قرار دهد. یکی دیگر از جنبه هایی که در این شرایط بسیار مهم است افزایش امنیت وب سایت از طریق به روز رسانی است. به همین دلیل در این شرایط پیام های فروش را نادیده نگیرید و به محض ورود وب سایت جدید به روز رسانی کنید تا مشکلات به حداقل برسد. شما می توانید از طریق 10 مرحله برای افزایش امنیت وردپرس به روشی بسیار ساده از وب سایت و محتوای آن محافظت کنید.

به روز رسانی قالب های وردپرس توسط تیم توسعه باید حداقل هر 6 ماه یکبار انجام شود. در غیر این صورت از خرید تم خودداری کنید.




تاریخ ارسال پست: سه شنبه 16 آبان 1402 ساعت: 13:58
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: